poniedziałek, 15 grudnia 2014



Z ostatniej chwili


Chciałam się z Wami podzielić wiadomością z piewszej ręki: wyszła SZAFA!!! 
Nie; nie bójcie się, nie pomieszało mi się w głowie, nie mówię o szafie cztero czy też dwudrzwiowej, ale o kwartalniku literacko-artystycznym "sZAfa". 
W niej zamieszczone moje prace i to jest  mój najlepszy; tegoroczny pezent gwiazdkowy.
Idźcie,  czytajcie i oglądajcie!
Namawiam Was nie po to, żebyście zobaczyli moje zdjęcia, bo te już znacie, ale żeby poznać innych twórców.
Miłej lektury. 


-----------------------------------------------------------------------------------------



WSTĘPNIAK



Ktoś napisał na kartce, że muszę skończyć sZAFę do piętnastego. W tym dniu wywożą śmieci. Ciężko się rozbudzić, coś mruczę pod nosem. Przebiegam drugie okrążenie bez zadyszki. Słucham muzyki, świętuję każdy dzień. Przysiadam na parapecie i przyglądam się owcom i nowym lokatorom w domu obok. Tu wszystko jest znajome. Układam książki, ubrania, segreguję zdjęcia, listy. W poezji – wiersze przyjaciół i znajomych. W prozie snują się ulubione nazwiska. Wieszam obrazy, zdjęcia, grafiki. Znajduję je w niszy, jak zwierzęta, które otoczone kręgiem spoglądają w górę, by dostrzec łuk nieba. Stamtąd bierze się początek.
Małgorzata Południak



  

http://szafa.kwartalnik.eu/



8 komentarzy:

  1. Tak, też zapamiętałam ten wpis :D... :). Zdjęcie również :). Całusy dla Was obu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tak nie cieszy, jak opublikowane świadectwo wrażliwości Autora.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Irenko....jestem z Ciebie dumna :D a co "D


    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Niech będzie coraz więcej tych którzy mogą zobaczyć Twoje fotografie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, Nie ustawaj w ich robieniu, pokazuj świat, Twój świat. ... .P.S. coraz więcej takich sukcesów, to życzenia na przyszły rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiss miła, cieszę się, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń