sobota, 13 grudnia 2014



Spojrzenia




               To będzie taka mała seria, galeria portretów, gdzie to właśnie spojrzenie przyciągnęło moją uwagę.
Mam dla Was propozycję, tym razem nie będę zamieszczała tekstu, ale jeśli Wam przyjdą do głowy słowa, czyjeś, czy też Wasze własne, wierszem lub prozą słowa, które mogłyby towarzyszyć temu zdjęciu, to proszę zamieszczajcie je w komentarzach. Nie chcę robić konkursu, wybierać, nagradzać. Niech to będzie takie: "co komu w duszy gra". Wiem, że w ten przedświąteczny czas, jesteśmy raczej zabiegani, więc nic na siłę.
Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego weekendu 


5 komentarzy:

  1. "No dobra, dostałem tę pałę, ale to jeszcze nie koniec świata, nie? Tylko jak ja im o tym powiem. Eeee może lepiej nie będę nic mówił"
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli Ty zdjęcie, a my teks, dobry pomysł. U mnie będą tylko moje słowa. Do tego zdjęcia : "zaciekawiony". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze tylko coś zrobię i do nich dołączę....

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie... zobaczy mnie czy nie?

    OdpowiedzUsuń