środa, 11 lipca 2012

Historia pewnej sesji .... DANSE MACABRE





Czasami mojej ślepej posłuszny ochocie
Pragnę w tobie mieć czujną na byle skinienie
Sługę, co pieszczotami gasi me pragnienie,
A ty jesteś tak zmyślna i zwinna w pieszczocie!
B.Leśmian 

Możecie się śmiać ze mnie, ale mnie to przedstawienie  naprawdę zachwyciło. Ja wiem, że patrzę na to przez pryzmat ludzkich zachowań, że obejmowanie się nie jest oznaką czułości, ale było coś w tych delikatnych ciałkach, które tańczyły, tuliły się, a potem obojętne odchodziły.



25 komentarzy:

  1. Że co, że obejmuje, czy że odchodzi???? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciszę się, że Ci się podobają moi podopieczni :)

      Usuń
  3. Wspaniałą sesję zdjęciową zrobiłaś tej zakochanej parze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak teraz to wspaniała para, a pewnie nie raz w ogrodzie pomstujesz na te zwierzaki, jak i ja zresztą :)

      Usuń
  4. Dwa pierwsze zdjęcia ! Wspaniale...wspaniale uchwycone :)
    w życiu bym nie pomyślała, że w ślimakach można dostrzec tyle...hmm..czułości,,,? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze kilka dni temu, ja również bym nie pomyślała ;)

      Usuń
  5. Campanule! przyznaj się!
    Ty zwyczajnie, po kryjomu, kręcisz francuską komedię romantyczną!
    wiem to z pewnością - dowodem są na to Twoje zdjęcia ze ślimakami w roli głównej
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natka, tylko jeśli to film francuski, to będzie to raczej komedio-dramat i zakończy się zdecydowanie dramatycznie z bohaterami z roli głównej na talerzu :(

      Usuń
    2. i tym momencie złamałaś mi serce... :(

      :)

      Usuń
  6. Bolesław Leśmian będący dopełnieniem przedziwnie cudownej sesji to mistrzostwo! Zachwycam się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wpadłaś tutaj i miło, że się podobało!

      Usuń
  7. to nie dance macabre ale love dance :))) SLICZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może i masz rację :) dziękuję za komentarz, bo wiem, że to nie było proste ;)

      Usuń
  8. Zdjęcia urzekające, widać wprawne oko wrażliwego obserwatora świata. ..... cóż chciałabym poczuc się tym ślimaczkiem. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. którym tym z prawej, czy tym z lewej? ;))

      Usuń
    2. ja prawym , Ty lewym! A to może przyjaciele są?

      Usuń
  9. drugie zdjęcie jak na pocztówkę walentynkową :)
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Witaj Jo, przepraszam, że odzywam się tak póżno, mam wrażenie, że wraz z nastaniem lata nie tylko dnia ubywa, ale kurczy się też cała doba ;), dziękuję za wizytę i komentarz!!

      Usuń
  11. jesteś zawodowa! jesteś wzruszająca!

    OdpowiedzUsuń
  12. to nie ja, to slimaczki, a może to tez temat dla Ciebie????

    OdpowiedzUsuń
  13. ha! rodzaj wyzwania! :) moze kiedyś...
    Ja Tobie tez dziękuję - za wszystkie odpowiedzi.
    Czasem tak bywa, że zanikam, wybacz.

    OdpowiedzUsuń