wtorek, 29 maja 2012

bez zapachu :)



15 komentarzy:

  1. Jaki mam wybrac? Hmm... biore dwa!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, kobiece zdecydowanie ;). Nie wiem jak Ty, ale ja nie lubie w naturze czarnych odmian kwiatów, ale tutaj czarny kolor mi nie przeszkadza.

      Usuń
  2. bez względu na kolor kształt pozostaje ten sam
    w pełni irysowaty
    w pełni ekspresyjny
    ... kuszący
    i ... erotyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dzieciństwa pamiętam te kwiaty jako pospolite, które znajdowały się w każdym ogródku, dopiero jako osoba dorosła odkryłam na nowo ich powabną linie i ... erotyczność. Może sama bym tego tak nie nazwała, ale zgadzam się z Tobą ;)

      Usuń
  3. Irenko, pieknie, jestem zachwycona. jeszcze ,jeszcze wiecej proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo. Jednak prawie poczułam zapach, ale jednak patrząc na to zdjęcie kolorowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, czekaj!! Może jest jakiś sposób na zamieszczanie zapachu w internecie??

      Usuń
    2. Jak jeszcze nie ma, to pewnie kiedyś będzie ;-)

      Usuń
  5. niesamowite jak kolor wpływa na odbiór obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachu nie poczułam,ale nasyciłam wzrok pięknem:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimą, kiedy brak kolorów wybrałabym drugi. Teraz wybieram oba śliczne irysy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń