piątek, 6 czerwca 2014

Zoo


12 komentarzy:

  1. Zoo akurat nie lubię... Ciekawe co ciągnie ten człowiek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idź kiedyś i zobacz ile radości mają małe dzieciaki, kiedy ja tam byłam, to było pełno przedszkolaków. Czysta radość tych dzieci trochę podważyła moją niechęć do ZOO.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. pewnie, ale dlaczego wynosi, a nie wnosi?

      Usuń
  3. worek z listami do zwierząt i ptaków?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się wydaje,że ten pan wychodzi z zoo i to są listy od zwierzątek do innych zwierzątek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podebrał jakiemuś słoniowi lub hipciowi. Dlaczego straż go nie zatrzymała???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hipciowi nie, bo sama widziałam jak tamten wsunął swoją porcyjkę i to z jakim apetytem ;))

      Usuń
  6. Przezabawne zdjęcie :-). Ciekawe co on z zoo wynosi, ja skojarzyłam , że targa sianko dla swoich królików , zoo zakupuje w hurcie a on odbiera w detalu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to musi gromadkę tych króliczków mieć ;))

      Usuń